Wednesday 23 May, 2007

Dag 35 (21 februari): Bankrekening openen.

Op deze dag ben ik begonnen met het openen van een bankrekening bij de ABN AMRO. Ik schrijf dit nu drie maanden later en de status is dat er een rekening is, maar dat dit nu een spaarrekening blijkt te zijn (aanvraag was duidelijk anders), we nog niet in de gelegenheid zijn geweest om er geld op te storten omdat de internationale Iban/Bic codes bij de bank in het ongerede zijn geraakt, wij de pasjes pas sinds 3 weken in ons bezit hebben, alleen Maarten een pincode heeft en we nu al rood staan (vandaag brief ontvangen met deze mededeling). Hoe en waarom van rood is mij nog niet duidelijk, daar moet ik morgen maar weer eens voor bellen. Blijf hangen voor het volledige verhaal van de bankrekening. Dat komt een andere dag.

2 comments:

Anonymous said...

Het was erg interessant om te lezen. Ik wil je post in mijn blog citeren. Het kan? En je et een account op Twitter?

Monique Rhuggenaath said...

wie ben je dan?