Monday 16 April, 2007

Mumbai dag 26 (12 februari): Spelen bij Jordan

Max heeft een nieuwe vriendinnetje: Jordan. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het niet van het kaliber Amon is. Amon is nog steeds zijn beste vriend, maar hij vindt Jordan wel ok om mee te spelen. Jordan heeft bovendien iets wat hij niet heeft, een eigen huis. Vandaag vroeg Hana of ze Max vanuit school mocht meenemen om te spelen. Max was helemaal happy om met haar mee te gaan. Aan het einde van de dag heeft Hana Max weer thuisgebracht en hij was echt blij om in een normale omgeving te zijn. Ik hoop dat alles gaandeweg normaler wordt e dat we zijn uit deze twilight zone kunnen. Ik heb me vandaag in ieder geval voorgenomen om – zolang we toch hier zitten – ervan te genieten. Ik heb vanavond mijn handen en mijn voeten laten doen (en geloof me ze hadden desperately een treatment nodig!) en ik voel me als herboren. Het is tijd om weer wakker te worden! We zijn zo passief geworden in het hotel. We gaan ook weer wat sporten. Sporten en verwenkuren, daar moet je je wel lekkerder door gaan voelen!. Ik ga ook voor Maarten afspraken maken. Die kilo’s moeten er weer af!!!!!

No comments: