Saturday 26 June, 2010

uitverkoop sjaaltjes!





Beste vrienden,

voor allen die in de buurt wonen (of in de buurt zijn):

volgende week woensdag en donderdag gaan alle shawls in de uitverkoop. Ik moet ruimte maken voor een nieuwe voorraad (die ik helaas zelf in het najaar in India moet gaan halen) en alles mag weg.

- je krijgt 25% korting op de eerste shawl
- op elke volgende shawl krijg je 30% korting.

Openingstijden:

woensdag 30 juni van 09.00 tot 12.00 en van 19.00 tot 21.00
donderdag 1 juli van 09.00 tot 11.30

plaats: wilgenlei 7

Neem je vriendinnen vooral mee!


Monique Rhuggenaath

2 comments:

Anonymous said...

hai Monique
Helaas kan ik er niet bij zijn maar als je in september nog wat over hebt kom ik graag een kijkje nemen. Groetjes junice

Monique Rhuggenaath said...

voor jou altijd Junice! Ik zie je van de zomer!!