Thursday 19 February, 2009

Op Curacao bij Jenna

Ik ben op Curacao. Valerie, mijn zus, is op 9 februari bevallen van haar derde dochter Jenna(nummers 1 en 2 zijn een tweeling)en haar uitgerekende datum kwam goed overeen met de periode van het jaar waarin ik in mijn eentje op vakantie wilde komen. Het reizen valt me zwaar, steeds zwaarder, maar het is zeker de moeite waard. Niet is te vergelijken met de eerste weken van een kleine baby en het is heel bijzonder om dit van heel dichtbij te kunnen meemaken, juist omdat ik al zolang al zo ver weg benvan de familie. Van de zomer is ze al zo groot en zonder mijn eigen monsters hebben Vallie en ik alle tijd om bij te praten en ervaringen uitwisselen. Quality time heet dat. Jenna is zoet en lief, eet en slaapt de hele dag (op een paar kleine momenten na. Voila, een foto van Jenna!

1 comment:

Anonymous said...

Je hebt het dus gedaan, je bent in Curacao! Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje en je site, zien er beiden heel mooi uit!