Thursday 3 January, 2008

Page op (nu echt!!)



Ik geef het toe, ik ben inderdaad een oppervlakkig type. Mijn zus zal me wel weer beschuldigen van "eigen-pleepapier-eerst"-praktijken, maar ik moet dit met jullie delen.

De Page is nu echt op!

Bijna een jaar hebben we ermee gedaan. Onze eigen page wc-papier. De heerlijk zachte dubbele laag met de schattige blauwe hondjes erop. Maar dit is het laatste stukje, ongebruikt. Dag Page, dag lieve golden retriever.

Maar we treuren niet te lang, want nu hebben we YIDA! Geen idee waar YIDA vandaan komt maar ook YIDA is super zacht aan de billetjes. YIDA heeft maar één nadeel: het scheurt niet goed af. De perforaties laten te wensen over waardoor je niet altijd met één hand kan afscheuren. Soms moet je twee handen gebruiken voor YIDA en dat is wel eens ongerieflijk.

Maar YIDA mag zeker blijven. Het heeft namelijk nog een belangrijke "side-effect": De kartonnen rolletjes van YIDA zijn van uitstekende kwaliteit. Ze zijn stevig en dik en vormen een prima basis voor allerhande knutselwerkjes. We bewaren de rolletjes van YIDA dan ook om te knutselen!

Met de billendouche en YIDA zullen we Page wel snel vergeten.

No comments: